Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Χειροποίητη μάσκα ομορφιάς!!!

Γεια σας ξανά!!!  το blog μου είναι έτοιμο και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό,  ελπίζω να αρέσει και πάντα να έχει κάτι ενδιαφέρον να πει και να δείξει. 

Αρχικά θα ήθελα να σας πω λίγα λόγια για μένα.
ονομάζομαι Μάντυ και είμαι 26 χρονών , έχω σπουδάσει βρεφονηπιοκόμος και είναι κάτι που αγαπώ πολύ. 
Έχω κάνει επίσης μαθήματα μανικιούρ-πεντικιούρ και έχω παρακολουθήσει κάποια σεμινάρια μακιγιάζ, κάτι που επίσης λατρεύω όπως όλες οι γυναίκες άλλωστε.
Μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες είναι τα χειροποίητα κοσμήματα, σιγά σιγά με τα πιο απλά υλικά άρχισα να φτιάχνω διάφορα κοσμηματάκια και με το καιρό έμαθα, και μαθαίνω ακόμα, πολλά μυστικά για τα χειροποίητα κοσμήματα και για κάθε τι χειροποίητο 
Είναι σημαντικό να σας πω πως ο άντρας μου είναι σέφ στο επάγγελμα και είναι εκείνος που θα με καθοδηγεί για να σας δίνω τις καλύτερες συνταγές και συμβουλές στη στήλη της μαγειρικής.

Πολλοί θα απορήσουν πως θα μπορέσουν να συνδυαστούν η ομορφιά με τη μαγειρική και αυτά τα δυο μαζί με τις χειροποίητες δημιουργίες σε ένα blog, κι όμως, το πρώτο μου θέμα τα συνδυάζει όλα.
Μια ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ μάσκα ΟΜΟΡΦΙΑΣ με υλικά που όλοι έχουμε στη κουζίνα μας και τα χρησιμοποιούμε στη ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ

Η συνταγή είναι απλή και κάνει το δέρμα να λάμπει. Θα πρότεινα να την χρησιμοποιείτε 1 φορά την εβδομάδα. 
Θα χρειαστούμε λοιπόν: 
1/2 φλιτσάνι φρέσκο γάλα
1/4 φλιτσανιού χυμό λεμονιού
1/4 φλιτσανιού καλό κονιάκ
1/2 κ. γλυκού μέλι

Βράζουμε λοιπόν όλα τα υλικά για 5' . Όσο είναι ακόμα ζεστή (όχι καυτή), την απλώνουμε στο πρόσωπο και στο λαιμό, ξεπλένουμε μετά από 20'.
Εύκολη και γρήγορη.

Να σας πω πως αυτή η συνταγή δεν είναι φυσικά δικής μου έμπνευσης, την βρήκα πριν πολύ καιρό στο βιβλίο ''Μυστικές συνταγές ομορφιάς με υλικά της κουζίνας'' των fresh line (το οποίο και συνιστώ ανεπιφύλακτα) και με ενθουσίασε το πόσο αποτελεσματική είναι αν τη χρησιμοποιείς τακτικά. Να πω επίσης πως εγώ τη χρησιμοποιώ στο δικό μου δέρμα που είναι κανονικό προς λιπαρό και δε θα τη συνιστούσα σε ένα ξηρό δέρμα λόγο του λεμονιού και του κονιάκ.

Ελπίζω να σας άρεσε η συνταγούλα. 
Φιλιά πολλά και τα ξαναλέμε σύντομα.

4 σχόλια:

  1. θα την δοκιμάσω την μάσκα και θα σου πω εντυπωσεις .. πολυ ωραια ιδεα !
    το blog μου είναι konstantinasty@blogpot.gr
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ BLOGGING !
    ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ... ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ...παω αμέσως να δω το blog σου...θα τα λέμε.. φιλιά.

      Διαγραφή
  2. To κονιάκ μου έκανε εντύπωση. Ωραία ιδέα. Φιλάκια xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή